Často kladené otázky

Doprava

Jaké jsou možnosti dodání zboží?

Zboží Vám bude dodáno prostřednictvím společnosti PPL (popř. jiného přepravce) buď na Vámi zvolenou adresu, nebo do podacího a výdejního místa společnosti PPL, tzv. PPL ParcelShopu. Seznam provozoven naleznete zde.

Zboží zasíláme v rámci celé České republiky.

Kolik zaplatím za přepravu zboží?

Využijte dopravu zdarma při nákupu nad 1 000 Kč*.
Pokud objednáte zboží za méně než 1 000 Kč, zaplatíte za přepravu zboží pouze 59 Kč*. Stejnou částku zaplatíte, když si necháte zboží zaslat do odběrného místa PPL, tzv. ParcelShopu.

V případě, že je objednávka rozdělena do více zásilek, zaplatíte přepravní náklady pouze jednou.

Dobírka je zpoplatněna částkou 29 Kč. Při objednávce nad 1 000 Kč je tato služba zdarma.

* V případě, že se jedná o velmi rozměrné nebo těžké zboží, může být požadován speciální příplatek, který Vám bude sdělen v průběhu objednávky.

Jak mohu sledovat stav své objednávky?

Stav objednávky můžete sledovat ve svém osobním účtu v sekci Přehled objednávek. Cestu zásilky pak můžete sledovat v detailu konkrétní objednávky přes tlačítko Sledování zásilky, které Vás přesměruje na stránky přepravce.

Jakmile Vaše zásilka opustí logistické centrum, obdržíte e-mail s Osobním číslem pro sledování zásilky, díky kterému můžete snadno sledovat cestu zásilky. Jednoduše stačí toto číslo zadat do pole Číslo zásilky na internetových stránkách našeho přepravce zde.

Pokud jsou Vaše objednávky dodávány v několika samostatných zásilkách, obdržíte pro každou z nich unikátní číslo.

Kdy mi bude zboží dodáno?

Zboží je standardně doručeno do 5 pracovních dnů od přijetí objednávky, pokud není v detailu objednávky uvedeno jinak.

V případě, že je součástí objednávky více různých položek, odpovídá dodací lhůta nejdelší lhůtě dodání.

Jakmile bude zboží na cestě k Vám, obdržíte e-mail Potvrzení o odeslání s číslem zásilky. Cestu zásilky můžete sledovat na stránkách našeho přepravce zde. V případě dodání na soukromou adresu Vás bude doručující řidič telefonicky nebo prostřednictvím SMS zprávy informovat o přibližném čase doručení, které bude v rozmezí dvou hodin. Pokud Vám datum nebo adresa doručení nevyhovuje, můžete se na změně domluvit přímo s řidičem v den doručení.

Mohu změnit termín nebo adresu dodání?

Ano, můžete.

V den doručení Vás bude řidič telefonicky nebo prostřednictvím SMS zprávy informovat o přibližném čase doručení, které bude v rozmezí dvou hodin.

Pokud Vám datum nebo adresa doručení nevyhovuje, můžete si tyto údaje změnit zde. Můžete také využít možnost doručení zásilky do Vámi zvoleného PPL ParcelShopu, kde si zásilku můžete vyzvednout v provozní době ParcelShopu, zpravidla i o víkendu. Pro zadání budete potřebovat číslo zásilky a změny následně potvrdit odpovědí na e-mailovou zprávu o změně.

Co mám dělat, když v době doručení nebudu doma?

Pokud Vás kurýr nezastihne doma při prvním pokusu o doručení, bude zásilka automaticky opět doručována následující pracovní den.

Svou zásilku si můžete nechat doručit na jinou adresu, v jiný den, maximálně však do 10 dní od prvního pokusu o doručení. Další možností je doručení zásilky do Vámi zvoleného PPL ParcelShopu, kde si ji můžete vyzvednout v provozní době ParcelShopu, zpravidla i o víkendu. Údaje můžete změnit na webových stránkách našeho přepravce zde. Pro zadání budete potřebovat číslo zásilky a změny následně potvrdit odpovědí na e-mailovou zprávu o změně.

Doručujete zboží i do zahraničí?

V současné době nabízíme přepravu pouze v rámci České republiky.

Co mám dělat, když objednávka nepřijde celá?

Pokud v zásilce nenaleznete všechny objednané výrobky, zkontrolujte nejprve ve svém osobním účtu v sekci Přehled objednávek, zda Vaše objednávka nebyla rozdělena na několik dodávek.

Obsah zásilky můžete také porovnat se seznamem výrobků uvedeným ve Formuláři pro odstoupení od smlouvy (slouží zároveň jako dodací list), který je součástí zásilky. Výrobky, které nejsou uvedené na dodacím listě, Vám budou dodány zvlášť.

Pokud je Váš balík přesto nekompletní, omlouváme se za vzniklou nepříjemnost. Prosím, kontaktujte naši zákaznickou linku a naši pracovníci Vám rádi pomohou. A ještě jedna prosba: až nám budete volat nebo psát, připravte si prosím Číslo objednávky nebo Vaše Číslo zákazníka. Velmi to urychlí komunikaci a na Vaše přání budeme moci rychleji reagovat.

Děkujeme!

Proč zasíláte objednávku ve více zásilkách?

Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. V některých případech nás právě tato předsevzetí vedou k tomu, že zboží zasíláme ve více balících. Zboží totiž máme umístěno ve více skladech a chceme, abyste nečekali na část zboží déle než je nutné. Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte třeba funkční běžecké oblečení a koupelnovou komodu, zřejmě se dočkáte dvou zásilek.

Samozřejmě ale platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši.