Váš internetový prohlížeč není podporován
Chcete-li správně zobrazit webové stránky, použijte jeden z následujících prohlížečů.Upozornění!Aktualizujte prosím svůj prohlížeč. Pokud budete s tímto prohlížečem pokračovat v dalším nakupování, nemusí být dokončení objednávky úspěšné.

Jaké jsou možnosti platby?


Na lidl-shop.cz můžete platit pohodlně a bezpečně platební kartou online nebo dobírkou při převzetí zboží.


Při platbě kartou online, budete automaticky přesměrován/a na zabezpečené stránky platebního partnera Adyen za účelem provedení platby. Zde zadáte jméno majitele karty, ve stejném formátu jako je uvedeno na platební kartě, číslo karty, platnost karty a kontrolní číslo karty (CVC/CVV), které odpovídá poslednímu trojčíslí z číselné řady v podpisovém poli na zadní straně platební karty.


Při platbě dobírkou zaplatíte za zboží až při jeho převzetí. Placení probíhá v hotovosti. Většina kurýrů společnosti PPL nabízí možnost platby kartou. U České pošty se tento způsob teprve rozvíjí, počítejte výhradně s platbou v hotovosti. Dobírka je zpoplatněna částkou 29 Kč.

Kdy obdržím fakturu k objednanému zboží?


Fakturu ve formátu PDF Vám zašleme na e-mailovou adresu v den, kdy zboží opustí náš sklad.


Připomínáme, že vytištěná faktura není součástí zásilky, se zásilkou obdržíte pouze Formulář pro odstoupení od smlouvy, který slouží jako dodací list.

Je placení kartou online bezpečné?


Ano, placení kartou online na lidl-shop.cz je zcela bezpečné. Jakmile dokončíte objednávku, budete automaticky přesměrován/a na zabezpečené stránky platebního partnera Adyen za účelem provedení platby.


Samozřejmě podporujeme standard bezpečnosti 3D Secure při placení online. Jedná se o nejvyšší zabezpečení, kdy je přenos veškerých dat do banky zakódovaný. To znamená, že veškeré údaje zadáváte Vaší bance, nikoli samotnému obchodníkovi. Takové platby jsou chráněny jednorázovým 3D Secure kódem, který Vám přijde na mobilní telefon formou SMS. Je třeba mít na platební kartě aktivovanou službu 3D Secure.


K jednoduché kontrole bezpečnosti placení pomůže i pohled na naši webovou adresu. Ta má na začátku https:// a ikonku zámku ve stavové liště. To znamená, že stránky jsou zabezpečeny pomocí TSL (Secure Sockets Layer) protokolu a přenos informací o platební kartě probíhá mezi serverem a prohlížečem (uživatelem) v šifrované podobě.


Společnost Lidl dodržuje mezinárodní pravidla PCI-DSS, jejichž plnění je vyžadováno karetními asociacemi. PCI-DSS definují postupy pro bezpečný průběh online plateb platebními kartami. Tato pravidla obsahují navíc i požadavky na systémy a osoby, které zpracovávají nebo uchovávají data o platebních kartách. Dodržování PCI-DSS přispívá k minimalizaci rizika odcizení citlivých dat.

Proč mi nelze platit kartou?


Platit kartou je velmi jednoduché. Jedná se o bezpečný, rychlý a jednoduchý způsob placení. Navíc je placení kartou výhodnější, protože si ušetříte poplatek za dobírku. Pokud se ale platba nezdaří, je dobré vědět, kde nastala chyba.


Nejčastější důvody:

Vaše karta nepovoluje platby na internetu

Kontaktujte Vaši banku, nebo se podívejte do internetového bankovnictví a zažádejte o povolení online plateb


Nastavení limitů pro platby kartou na internetu

Jedná se zřejmě o nejčastější důvod zamítnutí platby. Je třeba zkontrolovat, jestli povolená částka není nižší než ta, kterou chcete zaplatit. Zároveň se občas stává, že je limit počtu plateb za den je nastavený příliš nízko. Důležité je také, zda celkový limit plateb není nižší než limit denní.


Chyba při zadávání v jednotlivých polích

Jedním z nejčastější důvodů zamítnutí karty bývá chybné vyplnění jednotlivých polí. V tomto případě stačí provést platbu ještě jednou a všechny údaje zadat ve správném tvaru.


Platnost karty

Platnost karty je vyznačena přímo na kartě. Pokud je karta prošlá, není s ní dále možné platit.


Přerušení procesu platby

Proces placení může trvat až několik desítek vteřin. Důležité je ho nepřerušovat. Pokud chcete změnit svoji objednávku nebo se vrátit tlačítkem Zpět, nemusí platba proběhnout úspěšně.

Proč mám ve výpisu z účtu blokovanou částku, když mi bylo zboží již odesláno?


V internetovém bankovnictví se po objednání zboží v nezaúčtovaných / blokovaných platbách zobrazí částka za objednávku. Platba však odejde z Vašeho účtu až ve chvíli, kdy je Vaše objednávka předána přepravci.


V případě rozdělení objednávky do více zásilek se z Vašeho účtu vždy strhne pouze částka za danou zásilku. Hodnota objednávky se tedy odečítá postupně.