Jak nakupovat?

Milí zákazníci,

na této stránce naleznete odpovědi na nejčastěji kladené otázky. V navigaci vlevo si můžete vybrat konkrétní oblast otázek, která Vás zajímá.
Dozvíte se například, jak nakupovat na našich stránkách, jaké výhody přináší osobní účet, jakým způsobem můžete zaplatit nebo jaké jsou možnosti dodání zboží. Nechybí ani postup, jak reklamovat nebo vrátit zboží.

Těší nás, že se zajímáte, hodně se ptáte a píšete. Z tohoto důvodu se může stát, že si na spojení se zákaznickou linkou nebo na odpověď na svůj e-mail chvilku počkáte. Podívejte se nejprve, zda odpověď na Váš dotaz nenajdete zde.

10 nejčastěji kladených otázek

Proč zasíláte objednávku ve více zásilkách?

Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. V některých případech nás právě tato předsevzetí vedou k tomu, že zboží zasíláme ve více balících. Zboží totiž máme umístěno ve více skladech a chceme, abyste nečekali na část zboží déle než je nutné. Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte třeba funkční běžecké oblečení a koupelnovou komodu, zřejmě se dočkáte dvou zásilek.

Samozřejmě ale platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši.

Jak mohu sledovat stav své objednávky?

Stav objednávky můžete sledovat ve svém osobním účtu v sekci Přehled objednávek. Cestu zásilky pak můžete sledovat v detailu konkrétní objednávky přes tlačítko Sledování zásilky, které Vás přesměruje na stránky přepravce.

Jakmile Vaše zásilka opustí logistické centrum, obdržíte e-mail s Osobním číslem pro sledování zásilky, díky kterému můžete snadno sledovat cestu zásilky. Jednoduše stačí toto číslo kliknout a budete přesměrován/a na stránky příslušného přepravce.

Zásilku je možné také sledovat zadání čísla zásilky do příslušného pole na stránkách přepravce:

PPL

Česká pošta

Mohu změnit nebo stornovat objednávku?

Odeslaná objednávka je krátce po přijetí v našem systému předána na kolegy v našich logistických centrech, kteří se postarají o její kompletaci. Zásilku není možné v tomto okamžiku z technických důvodů již měnit.

Odstoupit od smlouvy můžete tak, že zásilku nepřijmete nebo ji vrátíte.

Mohu změnit termín nebo adresu dodání?

Ano, můžete.

Pokud Vám datum nebo adresa doručení nevyhovuje, můžete si tyto údaje změnit dle podmínek dopravce, který zásilku doručuje.

V případě, že zásilku doručuje společnost Česká pošta, můžete změnu doručovacích údajů provést zde.

Při doručování zásilky Českou poštou můžete změnit nebo zvolit tyto parametry:

  • změna doručovací adresy
  • doručení na pobočku České pošty
  • doručení na jinou pobočku České pošty
  • doručení na jiný pracovní den
  • opětovné doručení zásilky
  • prodloužení doby uložení zásilky na pobočce České pošty

V případě, že zásilku doručuje společnost PPL, změnu doručovací adresy nebo termínu doručení je možné provést na stránkách společnosti PPL zde. Aby mohla být změna provedena, bude potřeba zadat číslo zásilky a speciální PIN. PIN k zásilce obdržíte od společnosti PPL v e-mailu, ve kterém vás informuje o předpokládaném termínu doručení zásilky.

Proč mám ve výpisu z účtu blokovanou částku, když mi bylo zboží již odesláno?

Při platbě platební kartou online dojde při nákupu pouze k rezervaci peněžních prostředků u vaší banky. Peněžní prostředky jsou strženy z vašeho účtu až v okamžiku odeslání zboží z našeho skladu. Pokud je objednávka expedována ve více zásilkách, dojde ke stržení celkové částky až v momentu odeslání poslední zásilky z vaší objednávky.

Jaké jsou možnosti platby?

Na lidl-shop.cz můžete platit pohodlně a bezpečně platební kartou online nebo dobírkou při převzetí zboží.

Při platbě kartou online, budete automaticky přesměrován/a na zabezpečené stránky platebního partnera WireCard za účelem provedení platby. Zde zadáte jméno majitele karty, ve stejném formátu jako je uvedeno na platební kartě, číslo karty, platnost karty a kontrolní číslo karty (CVC/CVV), které odpovídá poslednímu trojčíslí z číselné řady v podpisovém poli na zadní straně platební karty.

Při platbě dobírkou zaplatíte za zboží až při jeho převzetí. Platit můžete hotově nebo platební kartou při dodání zboží na Vámi zvolenou adresu nebo hotově při dodání zboží na výdejní místa PPL. Dobírka je zpoplatněna částkou 39 Kč. Při objednávce nad 1 000 Kč je tato služba zdarma.

Jaké jsou možnosti dodání zboží?

Zboží Vám bude dodáno na Vámi zvolenou adresu prostřednictvím společnosti PPL nebo Česká pošta.

Zboží si můžete nechat také doručit do podacího a výdejního místa společnosti PPL, tzv. PPL ParcelShopu. Seznam provozoven naleznete zde.

Zboží zasíláme v rámci celé České republiky.

Kolik zaplatím za přepravu zboží?

Využijte dopravu zdarma při nákupu nad 1 000 Kč*.
Pokud objednáte zboží za méně než 1 000 Kč, zaplatíte za přepravu zboží pouze 69 Kč*. Stejnou částku zaplatíte, když si necháte zboží zaslat do odběrného místa PPL, tzv. ParcelShopu.

V případě, že je objednávka rozdělena do více zásilek, zaplatíte přepravní náklady pouze jednou.

Dobírka je zpoplatněna částkou 39 Kč. Při objednávce nad 1 000 Kč je tato služba zdarma.

* V případě, že se jedná o velmi rozměrné nebo těžké zboží, může být požadován speciální příplatek, který Vám bude sdělen v průběhu objednávky.

Jakým způsobem mám zakoupené zboží vrátit?

Zboží můžete vrátit bezplatně na podejních místech PPL, tzv. PPL ParcelShopech* (seznam provozoven naleznete zde). Je důležité, abyste do balíku vložil/a vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy a na balík nalepil/a přiložený Štítek pro zpětné zaslání. Oba dokumenty jsou součástí balíku s objednaným zbožím. Pokud vracíte zboží v původním přepravním obalu, přelepte původní přepravní etiketu. Před odesláním zboží v PPL ParcelShopu se prosím ujistěte, že na zásilce je nalepen vždy pouze jeden Štítek pro zpětné zaslání.

Pokud formulář nemůžete najít, nic se neděje. Jeho verzi ke stažení naleznete v sekci Právo na odstoupení od smlouvy nebo o něj můžete zažádat na naší zákaznické lince.

Pokud nebudete chtít využít naši bezplatnou službu, můžete samozřejmě zboží vrátit prostřednictvím Vámi vybraného přepravce. V tomto případě prosím nezasílejte zboží na dobírku, vrácené zboží nebude přijato. Zásilku s vraceným zbožím nám můžete pomocí Vámi vybraného dopravce zaslat na adresu:

Lidl E-Commerce Logistics s.r.o.
Univerzitní 1220/500
301 00 Plzeň

*Zboží není možné vrátit v obchodní síti Žabka.

Jak mohu kontaktovat zákaznický servis?

Nenašli jste zde odpověď na Vaši otázku? Potom prosím kontaktujte zákaznický servis - náš přátelský a ochotný personál je Vám plně k dispozici.

Můžete nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře:

Kontaktní formulář

Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo objednávky, které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu.