Často kladené otázky

Vrácení zboží a reklamace

Mám právo odstoupit od kupní smlouvy?

Samozřejmě. Máte dostatek času, abyste se seznámil/a s povahou, vlastnostmi a funkčností zakoupeného zboží. Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete od koupě odstoupit i bez uvedení důvodu. Prodloužená lhůta pro odstoupení je 90 dnů od převzetí zboží.

Více informací naleznete zde.

Jakým způsobem mám zakoupené zboží vrátit?

Zboží můžete vrátit bezplatně na podejních místech PPL, tzv. PPL ParcelShopech* (seznam provozoven naleznete zde). Je důležité, abyste do balíku vložil/a vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy a na balík nalepil/a přiložený Štítek pro zpětné zaslání. Oba dokumenty jsou součástí balíku s objednaným zbožím.

Pokud formulář nemůžete najít, nic se neděje. Jeho verzi ke stažení naleznete v sekci Právo na odstoupení od smlouvy nebo o něj můžete zažádat na naší zákaznické lince.

Pokud nebudete chtít využít naši bezplatnou službu, můžete samozřejmě zboží vrátit prostřednictvím Vámi vybraného přepravce. V tomto případě prosím nezasílejte zboží na dobírku, vrácené zboží nebude přijato. Zásilku s vraceným zbožím nám můžete pomocí Vámi vybraného dopravce zaslat na adresu:

Lidl E-Commerce Logistics s.r.o.
Univerzitní 1220/500
301 00 Plzeň

*Zboží není možné vrátit v obchodní síti Žabka.

Do kdy mohu zboží vrátit?

Předpokladem pro úspěšné vrácení zboží je, abyste od koupě odstoupil/a do 90 dnů (více k otázce odstoupení od smlouvy naleznete zde).
Zboží pak musíte vrátit do 14 dnů po odstoupení.

Jak probíhá vrácení peněz?

Vrácení peněz probíhá bezodkladně po obdržení zboží od zákazníka. O tom, že jsme Vámi odeslané zboží dostali zpět, Vás budeme informovat e-mailem Potvrzení o vrácení zboží.

Pokud jste za zboží platil/a platební kartou online, pošleme Vám peníze zpět na bankovní účet, ze kterého jste platbu uskutečnil/a.

V případě dobírky Vás budeme kontaktovat za účelem sdělení čísla bankovního účtu, na který má být částka převedena. 

Co mám dělat, když chci vrátit zboží nadměrných rozměrů?

V případě, že chcete vrátit zboží delší než 1 m nebo s hmotností nad 30 kg, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Náš ochotný personál Vám poradí, jak v tomto případě postupovat.

Můžete nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře.

Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo objednávky, které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu.

Jaká je délka záruční lhůty u zakoupeného zboží?

Spotřební zboží můžete dle zákonných povinností reklamovat během 24 měsíců od jeho převzetí nebo v prodloužené lhůtě uvedené u výrobku.

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Je nám velmi líto, že se zakoupeným zbožím nejste spokojen/a a jste nucen/a ho reklamovat. Za vzniklé komplikace se omlouváme.

K reklamaci prosím využijte náš Kontaktní formulář. V sekci Reklamace co nejpřesněji popište vadu výrobku, popřípadě pořiďte fotografii pro co nejrychlejší vyřízení reklamace. Náš zákaznický servis Vám následně poradí, jaké další kroky jsou pro vyřešení reklamace zapotřebí.

Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo objednávky, které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu.

Objednané zboží dorazilo poškozené, co mám dělat?

Pokud Vám dorazilo poškozené zboží nebo zboží s vadou, obraťte se prosím na náš zákaznický servis. Náš ochotný personál Vám poradí, jak v tomto případě postupovat.

Můžete nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře.

Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo objednávky, které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu.

Proces vrácení zboží

Vracení zboží je u nás jednoduché.
Výrobky zakoupené na lidl-shop.cz můžete vrátit prostřednictvím podacích a výdejních míst společnosti PPL, tzv. PPL ParcelShopů (jedinou výjimkou jsou prodejny Žabka, které vrácené zboží nepřijímají). Dopravu budete mít při tomto způsobu vracení zcela zdarma.
Pokud si přejete některý z výrobků vrátit, postupujte prosím podle níže uvedeného grafického návodu. Usnadníte nám tím práci a vše urychlíte.
Děkujeme.

1. V zásilce spolu se zbožím obdržíte 2 dokumenty:

2. Formulář pro odstoupení od smlouvy vyplňte (skládá se ze dvou listů) a vložte do zásilky k vracenému zboží? Štítek pro zpětné zaslání vystřihněte a nalepte na zásilku.


Zboží vracejte, pokud je to možné, v původním přepravním obalu. Pokud odesíláte zboží v krabici, přelepte prosím všechny otevřené hrany. Vracený výrobek zajistěte výplní proti pohybu v krabici, aby nedošlo k poškození při přepravě.

3. Zásilku nyní stačí odevzdat v nejbližším podacím místě PPL, tzv. PPL Parcel Shopu (kromě obchodní sítě Žabka). Nejbližší PPL ParcelShop můžete najít na zde.

Jakmile zboží obdržíme, budou vám vráceny peníze. Pokud jste objednávku platili platební kartou, budou Vám peněžní prostředky vráceny zpět na Vaši platební kartu. V případě, že jste za zboží platili dobírkou, budeme Vás ihned po obdržení zboží kontaktovat s prosbou o sdělení čísla bankovního účtu.