Často kladené otázky

Vrácení zboží a reklamace

Mám právo odstoupit od kupní smlouvy?

Samozřejmě. Máte dostatek času, abyste se seznámil/a s povahou, vlastnostmi a funkčností zakoupeného zboží. Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete od koupě odstoupit i bez uvedení důvodu. Prodloužená lhůta pro odstoupení je 90 dnů od převzetí zboží.

Více informací naleznete zde.

Jakým způsobem mám zakoupené zboží vrátit?

Zboží obdržené společností PPL nebo Česká pošta můžete vrátit bezplatně pouze na podejních místech PPL, tzv. PPL ParcelShopech* (seznam provozoven naleznete zde). Je důležité, abyste do balíku vložil/a vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy (případně Formulář pro vrácení zboží) a na balík nalepil/a přiložený Štítek pro zpětné zaslání. Oba dokumenty jsou součástí balíku s objednaným zbožím. Pokud vracíte zboží v původním přepravním obalu, přelepte původní přepravní etiketu. Před odesláním zboží v PPL ParcelShopu se prosím ujistěte, že na zásilce je nalepen vždy pouze jeden Štítek pro zpětné zaslání.

Pokud dokumenty potřebné pro vrácení zboží nemůžete najít, nic se neděje. Dokumenty můžete získat těmito způsoby:
    a) Novinka - Ve Vašem osobním účtu v sekci Přehled objednávek zvolíte u objednávky možnost Vrátit zboží. Následně Vám bude nabídnut seznam výrobků, které je možné vrátit. Po dokončení výběru obdržíte na Vaši e-mailovou adresu Formulář pro vrácení zboží a Štítek pro zpětné zaslání.
    b) Formulář pro odstoupení od smlouvy je možné také stáhnout v sekci Právo na odstoupení od smlouvy.
    c) O Štítek pro zpětné zaslání i Formulář pro odstoupení od smlouvy můžete požádat náš zákaznický servis.

Pokud nebudete chtít využít naši bezplatnou službu, můžete samozřejmě zboží vrátit prostřednictvím Vámi vybraného přepravce. V tomto případě prosím nezasílejte zboží na dobírku, vrácené zboží nebude přijato. Zásilku s vraceným zbožím nám můžete pomocí Vámi vybraného dopravce zaslat na adresu:

Lidl E-Commerce Logistics s.r.o.
Univerzitní 1220/500
301 00 Plzeň

*Zboží není možné vrátit v obchodní síti Žabka.

Do kdy mohu zboží vrátit?

Předpokladem pro úspěšné vrácení zboží je, abyste od koupě odstoupil/a do 90 dnů (více k otázce odstoupení od smlouvy naleznete zde).
Zboží pak musíte vrátit do 14 dnů po odstoupení.

Jak probíhá vrácení peněz?

O tom, že jsme Vámi odeslané zboží dostali zpět, Vás budeme informovat e-mailem Potvrzení o vrácení zboží.

Pokud jste za zboží platil/a platební kartou online, pošleme Vám peníze zpět na bankovní účet, ze kterého jste platbu uskutečnil/a. Vrácení peněz proběhne běžně do 7 dnů od přijetí vráceného zboží.

V případě dobírky Vás budeme kontaktovat e-mailem za účelem sdělení čísla bankovního účtu, na který má být částka převedena. Vrácení peněženích prostředků proběhne zpravidla do 7 dnů od sdělení údajů o bankovním účtu.

Co mám dělat, když chci vrátit zboží nadměrných rozměrů?

V případě, že chcete vrátit zboží delší než 1 m nebo s hmotností nad 30 kg, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Náš ochotný personál Vám poradí, jak v tomto případě postupovat.

Můžete nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře.

Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo objednávky, které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu.

Jaká je délka záruční lhůty u zakoupeného zboží?

Spotřební zboží můžete dle zákonných povinností reklamovat během 24 měsíců od jeho převzetí nebo v prodloužené lhůtě uvedené u výrobku.

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Je nám velmi líto, že se zakoupeným zbožím nejste spokojen/a a jste nucen/a ho reklamovat. Za vzniklé komplikace se omlouváme.

K reklamaci prosím využijte náš Kontaktní formulář. V sekci Reklamace co nejpřesněji popište vadu výrobku, popřípadě pořiďte fotografii pro co nejrychlejší vyřízení reklamace. Náš zákaznický servis Vám následně poradí, jaké další kroky jsou pro vyřešení reklamace zapotřebí.

Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo objednávky, které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu.

Objednané zboží dorazilo poškozené, co mám dělat?

Během dlouhé cesty, kterou musí zásilka urazit, může dojít k jejímu poškození. Pokud zásilka během přebírání jeví výrazné známky poškození, nepřebírejte ji. Pokud i přes to zásilku převezmete a po jejím rozbalení zjistíte, že zboží uvnitř je také poškozené, zásilku reklamujte podle podmínek daného dopravce:

PPL

  • do 3 pracovních dnů od přijetí zásilky ideálně e-mailem na infolince PPL info@ppl.cz nebo na stránkách PPL prostřednictvím reklamačního formuláře.
  • společnost PPL Vás bude kontaktovat kvůli sepsání zápisu o škodě a vyzvednutí zásilky
  • společnost PPL nám tuto skutečnost oznámí a my Vás budeme kontaktovat kvůli domluvení dalšího postupu

Česká pošta

Pokud Vám dorazilo poškozené zboží nebo zboží s vadou, obraťte se prosím na náš zákaznický servis. Náš ochotný personál Vám poradí, jak v tomto případě postupovat.

Můžete nás kontaktovat pomocí kontaktního formuláře.

Připravte si prosím své zákaznické číslo nebo číslo objednávky, které najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky). Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu.

Proces vrácení zboží

Vracení zboží je u nás jednoduché.
Výrobky zakoupené na lidl-shop.cz můžete vrátit prostřednictvím podacích a výdejních míst společnosti PPL, tzv. PPL ParcelShopů (jedinou výjimkou jsou prodejny Žabka, které vrácené zboží nepřijímají).

Podmínkou pro vrácení zboží v PPL ParcelShopu je, aby délka zásilky s vraceným zbožím nepřesahovala 100 cm a hmotnost nebyla větší než 30 kg. Pokud by zásilka některý z uvedených parametrů přesahovala, kontaktujte prosím náš zákaznický servis, kde Vám sdělíme, jak postupovat pro bezplatné vrácení zboží.

Dopravu budete mít při obou způsobech vracení zcela zdarma.

Pokud si přejete některý z výrobků vrátit, postupujte prosím podle níže uvedeného grafického návodu. Usnadníte nám tím práci a vše urychlíte.
Děkujeme.

1. V zásilce spolu se zbožím obdržíte 2 dokumenty:

2. Formulář pro odstoupení od smlouvy vyplňte (skládá se ze dvou listů) a vložte do zásilky k vracenému zboží. Štítek pro zpětné zaslání vystřihněte a nalepte na zásilku.


Zboží vracejte, pokud je to možné, v původním přepravním obalu. Pokud odesíláte zboží v krabici, přelepte prosím všechny otevřené hrany. Vracený výrobek zajistěte výplní proti pohybu v krabici, aby nedošlo k poškození při přepravě.

3. Zásilku nyní stačí odevzdat v nejbližším podacím místě PPL, tzv. PPL Parcel Shopu (kromě obchodní sítě Žabka). Nejbližší PPL ParcelShop můžete najít na zde.

Jakmile zboží obdržíme, budou vám vráceny peníze. Pokud jste objednávku platili platební kartou, budou Vám peněžní prostředky vráceny zpět na Vaši platební kartu. V případě, že jste za zboží platili dobírkou, budeme Vás ihned po obdržení zboží kontaktovat s prosbou o sdělení čísla bankovního účtu.