Často kladené otázky

Objednávání

Jak nakupovat na stránkách lidl-shop.cz?

Nakupování na lidl-shop.cz je velmi snadné a pohodlné. Vyberete si konkrétní produkt, požadovanou variantu a množství a zvolíte Přidat do košíku. V pravém horním rohu se poté objeví okno s Vaším nákupním košíkem, kde zvolíte možnost Pokračovat k platbě.

Nyní vyberete způsob, jakým chcete nakupovat.

  1. Jste registrovaným uživatelem a máte u nás osobní účet. V tomto případě se stačí identifikovat prostřednictvím e-mailové adresy a hesla.
  2. Jste novým zákazníkem, nemáte osobní účet, ale chcete si u nás ještě něco v budoucnosti koupit. V tomto případě Vám doporučujeme možnost Chtěl/a bych si založit osobní účet.
  3. Jste novým zákazníkem a nemáte zájem o osobní účet. V tomto případě zvolíte možnost Chtěl/a bych nakoupit bez přihlášení.

Dále budete vyzván/a k vyplnění dodacích a fakturačních údajů a vyberete si způsob platby. Ve shrnutí objednávky máte možnost zkontrolovat, zda jste zadal/a všechny údaje správně.

K dokončení celého procestu objednání už chybí jen odsouhlasit Všeobecné obchodní podmínky a kliknout na Odeslat objednávku.

Je možné objednat zboží bez registrace?

Ano, je to možné. Pokud nechcete využívat výhod osobního účtu, stačí po přidání zboží do košíku zvolit možnost Chtěl/a bych nakoupit bez přihlášení. Následně zadáte svoji e-mailovou adresu. Na tuto adresu Vám poté budeme posílat informace o stavu Vaší objednávky.

V dalších krocích vyplníte fakturační a dodací adresu (pokud je odlišná od fakturační) a následně zvolíte způsob platby.

Pokud byste chtěl/a využívat výhody osobního účtu, můžete se kdykoliv zaregistrovat.

Těšíme se na Vás!

Mohu si zboží objednat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu?

Tyto způsoby objednání zboží nejsou možné. Nakupování na lidl-shop.cz je však velmi jednoduché a intuitivní.

Odpovědi na otázky, jak snadno projít celým procesem od výběru zboží až po jeho objednání, naleznete v sekci Často kladené otázky, kde se nyní nacházíte. V navigaci vlevo si můžete vybrat konkrétní oblast otázek, která Vás zajímá.

Je možné objednat zboží pomocí tabletu či mobilního telefonu?

Ano, na lidl-shop.cz můžete objednávat také prostřednictvím tabletu či mobilního telefonu.

Užívejte si nakupování na lidl-shop.cz kdykoliv a kdekoliv!

Jak poznám, že je výrobek dostupný?

Výrobek je dostupný, pokud po případném výběru varianty můžete kliknout na zelené tlačítko Přidat do košíku. Pokud je výrobek nedostupný, zobrazí se šedé tlačítko Nedostupné online, na které nelze kliknout.

Děláme vše proto, aby dostupnost výrobků na lidl-shop.cz byla neustále aktualizována. Přesto se při velké poptávce po daném výrobku může stát, že se jeho dostupnost během procesu objednávky změní.

Proto Vás prosíme o pochopení. Pokud bychom výjimečně nebyli schopni Vaši objednávku dodat, okamžitě Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu. 

Kdy budou vyprodané výrobky opět dostupné?

Bohužel nejsme schopni předem říct, zda a kdy bude vyprodaný výrobek opět dostupný. Je ovšem možné, že se vyprodaný výrobek později v nabídce na lidl-shop.cz opět objeví.

Nechcete-li si nechat ujít naše výhodné akce a novinky, rádi Vám budeme pravidelně zasílat náš newsletter.

Těšíme se na Vás!

Jak poznám, že byla objednávka přijata?

Jakmile přijmeme Vaši objednávku, odešleme Vám e-mail Potvrzení o obdržení objednávky.

Pokud ani po několika hodinách od nás potvrzení neobdržíte, zkontrolujte nejprve, zda se e-mail neskrývá v nevyžádané poště (tzv. spamu).

Pokud ani zde potvrzení nenajdete, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku. Budete požádán/a k uvedení čísla objednávky, které naleznete ve svém osobním účtu. Pokud jste nakupoval/a bez registrace jako host, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu.

Jak zjistím správnou velikost oblečení a bot?

Nejste si jistí svou správnou velikostí oblečení nebo bot? Vyzkoušejte náš Lidl kalkulátor velikostí.

Co zaručuje kvalitu nabízeného zboží?

Výrobky vyvíjíme společně s našimi dodavateli, jsme tak u všech fází výroby a můžeme celý proces kontrolovat.

U textilních výrobků dbáme kromě správného střihu a módních barev i na co nejvyšší kvalitu provedení. Kvalitní provedení samozřejmě znamená také to, že použité materiály jsou zdravotně nezávadné a také samotná výroba odpovídá všem platným normám. Certifikát Důvěra k textiliím označuje výrobky vyhovující přísným normám Öko-Tex Standard 100 na množství alergenních látek. Výrobky s tímto označením jsou vhodné i pro citlivou pokožku.

Logo TÜV potvrzuje vysokou uživatelskou bezpečnost, kvalitu použitého materiálu a dlouhou životnost.

Logo GS zajišťuje, že mimo jiné elektrické spotřebiče, svítidla a hračky jsou v souladu s bezpečnostními normami a normami kvality.

Kde najdu číslo zákazníka?

Číslo zákazníka najdete v podkladech k objednávce (např. v e-mailu Potvrzení o obdržení objednávky).

Proč je některé zboží dostupné později než jiné?

Naprostá většina zboží je dostupná okamžitě. Jakmile objednáte, snažíme se o co nejrychlejší předání našemu dopravci.

Zboží s akčním termínem společným s našimi prodejnami si můžete objednat již s týdenním předstihem. Z technických a logistických důvodů vám ho odešleme až v první den platné akce.

Jak je možné, že zboží není dostupné před termínem prodejní akce?

Nejčastějším důvodem je, že zboží nám zatím nedorazilo na sklad. Chceme být vůči našim zákazníkům důvěryhodní, proto je zboží objednatelné teprve tehdy, když je skladem. Tuto situaci poznáte podle toho, že u výrobku je umístěna informace Již brzy skladem.

Zároveň se může stát, že je poptávka po daném zboží neočekávaně velká a celé dostupné množství se předčasně vyprodá. Taková situace nás samozřejmě netěší a omlouváme se za ni. Snažíme se plnit přání našich zákazníků bezvadně.

Proč nelze objednat všechno zboží z letáku online?

Nabídka na našem lidl-shop.cz je širší než v běžné prodejně. Mnoho výrobků bude navíc nabízeno exkluzivně pouze zde.

Ve výjimečných případech se však může stát, že zboží z letáku nebude v našem e-shopu dostupné. Vedou nás k tomu především logistické důvody.

Mohu změnit nebo stornovat objednávku?

Odeslaná objednávka je krátce po přijetí v našem systému předána na kolegy v našich logistických centrech, kteří se postarají o její kompletaci. Zásilku není možné v tomto okamžiku z technických důvodů již měnit.

Odstoupit od smlouvy můžete tak, že zásilku nepřijmete nebo ji vrátíte.

Při zadávání adresy došlo k úpravě adresních údajů. Bude mi zásilka doručena?

V případě, že náš systém při ukládání vaší adresy automaticky opravil zadané hodnoty, nemusíte se obávat, že by objednávka nebyla doručena. Systém automaticky upravuje zadané hodnoty do formátu pro odeslání zboží, podle kterého se řídí náš přepravní partner.