Často kladené otázky

Doprava

Jaké jsou možnosti dodání zboží?

Zboží Vám bude dodáno na Vámi zvolenou adresu prostřednictvím společnosti PPL nebo Česká pošta.

Zboží si můžete nechat také doručit do podacího a výdejního místa společnosti PPL, tzv. PPL ParcelShopu. Seznam provozoven naleznete zde.

Zboží zasíláme v rámci celé České republiky.

Kolik zaplatím za přepravu zboží?

Využijte dopravu zdarma při nákupu nad 1 000 Kč*.
Pokud objednáte zboží za méně než 1 000 Kč, zaplatíte za přepravu zboží pouze 59 Kč*. Stejnou částku zaplatíte, když si necháte zboží zaslat do odběrného místa PPL, tzv. ParcelShopu.

V případě, že je objednávka rozdělena do více zásilek, zaplatíte přepravní náklady pouze jednou.

Dobírka je zpoplatněna částkou 29 Kč. Při objednávce nad 1 000 Kč je tato služba zdarma.

* V případě, že se jedná o velmi rozměrné nebo těžké zboží, může být požadován speciální příplatek, který Vám bude sdělen v průběhu objednávky.

Jak mohu sledovat stav své objednávky?

Stav objednávky můžete sledovat ve svém osobním účtu v sekci Přehled objednávek. Cestu zásilky pak můžete sledovat v detailu konkrétní objednávky přes tlačítko Sledování zásilky, které Vás přesměruje na stránky přepravce.

Jakmile Vaše zásilka opustí logistické centrum, obdržíte e-mail s Osobním číslem pro sledování zásilky, díky kterému můžete snadno sledovat cestu zásilky. Jednoduše stačí toto číslo kliknout a budete přesměrován/a na stránky příslušného přepravce.

Zásilku je možné také sledovat zadání čísla zásilky do příslušného pole na stránkách přepravce:

PPL

Česká pošta

Kdy mi bude zboží dodáno?

Zboží je standardně doručeno do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky, pokud není v detailu objednávky uvedeno jinak. V případě, že je součástí objednávky více různých položek, odpovídá dodací lhůta nejdelší lhůtě dodání.

Jakmile bude zboží na cestě k Vám, obdržíte e-mail Potvrzení o odeslání s číslem zásilky. Cestu zásilky můžete sledovat na stránkách konkrétního přepravce:

PPL

Česká pošta

V případě dodání na soukromou adresu Vás bude doručující řidič telefonicky nebo prostřednictvím SMS zprávy informovat o přibližném čase doručení.

Mohu změnit termín nebo adresu dodání?

Ano, můžete.

Pokud Vám datum nebo adresa doručení nevyhovuje, můžete si tyto údaje změnit dle podmínek dopravce, který zásilku doručuje.

V případě, že zásilku doručuje společnost Česká pošta, můžete změnu doručovacích údajů provést zde.

Při doručování zásilky Českou poštou můžete změnit nebo zvolit tyto parametry:

  • změna doručovací adresy
  • doručení na pobočku České pošty
  • doručení na jinou pobočku České pošty
  • doručení na jiný pracovní den
  • opětovné doručení zásilky
  • prodloužení doby uložení zásilky na pobočce České pošty

V případě, že zásilku doručuje společnost PPL, změnu doručovací adresy nebo termínu doručení je možné provést na telefonické lince společnosti PPL 225 331 600 nebo v den doručení po dohodě s řidičem, který zásilku doručuje.

Co mám dělat, když v době doručení nebudu doma?

Doručení společností PPL

Pokud Vás kurýr nezastihne doma při prvním pokusu o doručení, bude zásilka automaticky doručována následující pracovní den. Po druhém neúspěšném pokusu o doručení bude zásilka uložena na nejbližším podacím a výdejním místě společnosti PPL, tzv. PPL ParcelShopu.

Pokud vám termín nebo adresa doručení nevyhovují, můžete provést jejich změnu údajů na stránkách společnosti PPL zde.

Doručení společností Česká pošta

V případě, že jste nemohl/a převzít zásilku během prvního pokusu o doručení, bude Vaše zásilka uložena na nejbližší pobočce České pošty. Zásilka bude na pobočce uložena 7 dní. Přejete-li si uloženou zásilku znovu doručit na Vaši adresu, můžete tak učinit zadáním požadavku zde.

Pokud vám termín nebo adresa doručení nevyhovují, můžete provést jejich změnu údajů na stránkách společnosti Česká pošta zde.

Doručujete zboží i do zahraničí?

V současné době nabízíme přepravu pouze v rámci České republiky.

Co mám dělat, když objednávka nepřijde celá?

Pokud v zásilce nenaleznete všechny objednané výrobky, zkontrolujte nejprve ve svém osobním účtu v sekci Přehled objednávek, zda Vaše objednávka nebyla rozdělena na několik dodávek. Zda je objednávka rozdělena do více zásilek se můžete také dozvědět v e-mailu Potvrzení o odeslání, který obdržíte v okamžiku expedice zboží.

Obsah zásilky můžete také porovnat se seznamem výrobků uvedeným ve Formuláři pro odstoupení od smlouvy (slouží zároveň jako dodací list), který je součástí zásilky. Výrobky, které nejsou uvedené na dodacím listě, Vám budou dodány zvlášť.

Pokud je Váš balík přesto nekompletní, omlouváme se za vzniklou nepříjemnost. Prosím, kontaktujte naši zákaznickou linku a naši pracovníci Vám rádi pomohou. A ještě jedna prosba: až nám budete volat nebo psát, připravte si prosím Číslo objednávky nebo Vaše Číslo zákazníka. Velmi to urychlí komunikaci a na Vaše přání budeme moci rychleji reagovat.

Děkujeme!

Proč zasíláte objednávku ve více zásilkách?

Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. V některých případech nás právě tato předsevzetí vedou k tomu, že zboží zasíláme ve více balících. Zboží totiž máme umístěno ve více skladech a chceme, abyste nečekali na část zboží déle než je nutné. Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte třeba funkční běžecké oblečení a koupelnovou komodu, zřejmě se dočkáte dvou zásilek.

Samozřejmě ale platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši.

Mohu si zvolit dopravce?

Bohužel volba dopravce není z technických důvodů možná.