Váš internetový prohlížeč není podporován
Chcete-li správně zobrazit webové stránky, použijte jeden z následujících prohlížečů.Upozornění!Aktualizujte prosím svůj prohlížeč. Pokud budete s tímto prohlížečem pokračovat v dalším nakupování, nemusí být dokončení objednávky úspěšné.

Zboží Vám bude dodáno na Vámi zvolenou adresu prostřednictvím společnosti PPL nebo Česká pošta.


Zboží si můžete nechat také doručit do podacího a výdejního místa společnosti PPL, tzv. PPL ParcelShopu. Seznam provozoven naleznete zde.


Zboží zasíláme v rámci celé České republiky.

Využijte dopravu zdarma při nákupu nad 1 300 Kč*.


Pokud objednáte zboží za 1 300 Kč nebo méně, zaplatíte za přepravu zboží do PPL Parcelboxu 59 Kč, do PPL Parcelshopu 69 Kč a za doručení na adresu 89 Kč.


V případě, že je objednávka rozdělena do více zásilek, zaplatíte přepravní náklady pouze jednou.


Dobírka je zpoplatněna částkou 29 Kč.


* V případě, že se jedná o velmi rozměrné nebo těžké zboží, může být požadován speciální příplatek, který Vám bude sdělen v průběhu objednávky.

Stav objednávky můžete sledovat ve svém osobním účtu v sekci Přehled objednávek. Cestu zásilky pak můžete sledovat v detailu konkrétní objednávky přes tlačítko Sledování zásilky, které Vás přesměruje na stránky přepravce.


Jakmile Vaše zásilka opustí logistické centrum, obdržíte e-mail s Osobním číslem pro sledování zásilky, díky kterému můžete snadno sledovat cestu zásilky. Jednoduše stačí toto číslo kliknout a budete přesměrován/a na stránky příslušného přepravce.

Zboží je standardně doručeno do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky, pokud není v detailu objednávky uvedeno jinak. V případě, že je součástí objednávky více různých položek, odpovídá dodací lhůta nejdelší lhůtě dodání.


Jakmile bude zboží na cestě k Vám, obdržíte e-mail Potvrzení o odeslání s číslem zásilky.


V případě dodání na soukromou adresu Vás bude doručující řidič telefonicky nebo prostřednictvím SMS zprávy informovat o přibližném čase doručení.

Ano, můžete.


Pokud Vám datum nebo adresa doručení nevyhovuje, můžete si tyto údaje změnit dle podmínek dopravce, který zásilku doručuje.


V případě, že zásilku doručuje společnost Česká pošta, můžete změnu doručovacích údajů provést zde.


Při doručování zásilky Českou poštou můžete změnit nebo zvolit tyto parametry:


  • změna doručovací adresy
  • doručení na pobočku České pošty
  • doručení na jinou pobočku České pošty
  • doručení na jiný pracovní den
  • opětovné doručení zásilky
  • prodloužení doby uložení zásilky na pobočce České pošty


V případě, že zásilku doručuje společnost PPL, změnu doručovací adresy nebo termínu doručení je možné provést na stránkách společnosti PPL zde. Aby mohla být změna provedena, bude potřeba zadat číslo zásilky a speciální PIN. PIN k zásilce obdržíte od společnosti PPL v e-mailu, ve kterém vás informuje o předpokládaném termínu doručení zásilky.

Doručení společností PPL


Pokud Vás kurýr nezastihne doma při prvním pokusu o doručení a nedojde mezi ředičem a příjemcem zásilky k domluvě na doručení na následující den, bude zásilka uložena na nejbližší PPL ParcelShop. Po neúspěšném pokusu o doručení bude zásilka uložena na nejbližším podacím a výdejním místě společnosti PPL, tzv. PPL ParcelShopu.


Pokud vám termín nebo adresa doručení nevyhovují, můžete provést jejich změnu údajů na stránkách společnosti PPL zde.


Doručení společností Česká pošta


V případě, že jste nemohl/a převzít zásilku během prvního pokusu o doručení, bude Vaše zásilka uložena na nejbližší pobočce České pošty. Zásilka bude na pobočce uložena 7 dní. Přejete-li si uloženou zásilku znovu doručit na Vaši adresu, můžete tak učinit zadáním požadavku zde.


Pokud vám termín nebo adresa doručení nevyhovují, můžete provést jejich změnu údajů na stránkách společnosti Česká pošta zde.

V současné době nabízíme přepravu pouze v rámci České republiky.

Pokud v zásilce nenaleznete všechny objednané výrobky, zkontrolujte nejprve ve svém osobním účtu v sekci Přehled objednávek, zda Vaše objednávka nebyla rozdělena na několik dodávek. Zda je objednávka rozdělena do více zásilek se můžete také dozvědět v e-mailu Potvrzení o odeslání, který obdržíte v okamžiku expedice zboží.


Obsah zásilky můžete také porovnat se seznamem výrobků uvedeným ve Formuláři pro odstoupení od smlouvy (slouží zároveň jako dodací list), který je součástí zásilky. Výrobky, které nejsou uvedené na dodacím listě, Vám budou dodány zvlášť.


Pokud je Váš balík přesto nekompletní, omlouváme se za vzniklou nepříjemnost. Prosím, kontaktujte naši zákaznickou linku a naši pracovníci Vám rádi pomohou. A ještě jedna prosba: až nám budete volat nebo psát, připravte si prosím Číslo objednávky nebo Vaše Číslo zákazníka. Velmi to urychlí komunikaci a na Vaše přání budeme moci rychleji reagovat.

Našim cílem je, aby byly zásilky zasílány rychle, bezpečně a efektivně. V některých případech nás právě tato předsevzetí vedou k tomu, že zboží zasíláme ve více balících. Zboží totiž máme umístěno ve více skladech a chceme, abyste nečekali na část zboží déle než je nutné. Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Pokud si tak objednáte třeba funkční běžecké oblečení a koupelnovou komodu, zřejmě se dočkáte dvou zásilek.


Samozřejmě ale platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši.

Volba dopravce není v tuto chvíli možná.