Váš internetový prohlížeč není podporován
Chcete-li správně zobrazit webové stránky, použijte jeden z následujících prohlížečů.Upozornění!Aktualizujte prosím svůj prohlížeč. Pokud budete s tímto prohlížečem pokračovat v dalším nakupování, nemusí být dokončení objednávky úspěšné.

Je možné objednat zboží bez registrace?


Ano, je to možné. Pokud nechcete využívat výhod osobního účtu, stačí po přidání zboží do košíku zvolit možnost Chtěl/a bych nakoupit bez přihlášení. Následně zadáte svoji e-mailovou adresu. Na tuto adresu Vám poté budeme posílat informace o stavu Vaší objednávky.


V dalších krocích vyplníte fakturační a dodací adresu (pokud je odlišná od fakturační) a následně zvolíte způsob platby.


Pokud byste chtěl/a využívat výhody osobního účtu, můžete se kdykoliv zaregistrovat.


Těšíme se na Vás!

Mohu si zboží objednat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu?


Tyto způsoby objednání zboží nejsou možné. Nakupování na lidl-shop.cz je však velmi jednoduché a intuitivní.

Kdy budou vyprodané výrobky opět dostupné?


Bohužel nejsme schopni předem říct, zda a kdy bude vyprodaný výrobek opět dostupný. Je ovšem možné, že se vyprodaný výrobek později v nabídce na lidl-shop.cz opět objeví.


Nechcete-li si nechat ujít naše výhodné akce a novinky, rádi Vám budeme pravidelně zasílat náš newsletter.


Těšíme se na Vás!

Proč je některé zboží dostupné později než jiné?


Naprostá většina zboží je dostupná okamžitě. Jakmile objednáte, snažíme se o co nejrychlejší předání našemu dopravci.


Zboží s akčním termínem společným s našimi prodejnami si můžete objednat již s týdenním předstihem. Z technických a logistických důvodů vám ho odešleme až v první den platné akce.

Proč nelze objednat všechno zboží z letáku online?


Nabídka na našem Lidl-shop.cz je širší než v běžné prodejně. Mnoho výrobků je navíc nabízeno exkluzivně pouze online.


Ve výjimečných případech se však může stát, že zboží z letáku nebude v našem e-shopu dostupné. Vedou nás k tomu především logistické důvody.

Jak poznám, že byla objednávka přijata?


Jakmile přijmeme Vaši objednávku, odešleme Vám e-mail Potvrzení o obdržení objednávky.


Pokud ani po několika hodinách od nás potvrzení neobdržíte, zkontrolujte nejprve, zda se e-mail neskrývá v nevyžádané poště (tzv. spamu).


Pokud ani zde potvrzení nenajdete, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku. Budete požádán/a k uvedení čísla objednávky, které naleznete ve svém osobním účtu. Pokud jste nakupoval/a bez registrace jako host, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu.

Mohu změnit nebo stornovat objednávku?


Odeslaná objednávka je krátce po přijetí v našem systému předána na kolegy v našich logistických centrech, kteří se postarají o její kompletaci. Zásilku není možné v tomto okamžiku z technických důvodů již měnit.


Odstoupit od smlouvy můžete tak, že zásilku nepřijmete nebo ji vrátíte.

Co zaručuje kvalitu nabízeného zboží?


Výrobky vyvíjíme společně s našimi dodavateli, jsme tak u všech fází výroby a můžeme celý proces kontrolovat.


U textilních výrobků dbáme kromě správného střihu a módních barev i na co nejvyšší kvalitu provedení. Kvalitní provedení samozřejmě znamená také to, že použité materiály jsou zdravotně nezávadné a také samotná výroba odpovídá všem platným normám. Certifikát Důvěra k textiliím označuje výrobky vyhovující přísným normám Öko-Tex Standard 100 na množství alergenních látek. Výrobky s tímto označením jsou vhodné i pro citlivou pokožku.


Logo TÜV potvrzuje vysokou uživatelskou bezpečnost, kvalitu použitého materiálu a dlouhou životnost.


Logo GS zajišťuje, že mimo jiné elektrické spotřebiče, svítidla a hračky jsou v souladu s bezpečnostními normami a normami kvality.

Při zadávání adresy došlo k úpravě adresních údajů. Bude mi zásilka doručena?


V případě, že náš systém při ukládání vaší adresy automaticky opravil zadané hodnoty, nemusíte se obávat, že by objednávka nebyla doručena. Systém automaticky upravuje zadané hodnoty do formátu pro odeslání zboží, podle kterého se řídí náš přepravní partner.

Jak je možné, že zboží není dostupné před termínem prodejní akce?


Nejčastějším důvodem je, že zboží nám zatím nedorazilo na sklad. Chceme být vůči našim zákazníkům důvěryhodní, proto je zboží objednatelné teprve tehdy, když je skladem. Tuto situaci poznáte podle toho, že u výrobku je umístěna informace Již brzy skladem.


Zároveň se může stát, že je poptávka po daném zboží neočekávaně velká a celé dostupné množství se předčasně vyprodá. Taková situace nás samozřejmě netěší a omlouváme se za ni. Snažíme se plnit přání našich zákazníků bezvadně.

Proč nevidím svoji recenzi ihned online?


Každá z odeslaných recenzí je před zveřejněním zkontrolována, zda neporušuje naše pravidla pro produktové recenze. V recenzích nesmějí být zveřejněny například osobní údaje, vulgarity nebo byl jinak protiprávní. V pracovních dnech budou recenze zveřejněny během 24 hodin.

Co může a nemůže být obsahem produktové recenze?


Produktové recenze by měly pomoci především ostatním zákazníkům při rozhodování, zda si konkrétní výrobek pořídit, či nikoliv. Hodnocení by se měla týkat vlastností výrobků jako například: kvalita zpracování, způsob použití, materiál, funkce nebo vzhled výrobku.


Recenzi není možné zveřejnit v celém znění, pokud by její obsah:


  • byl trestný nebo jinak protiprávní, především urážlivý, výhružný, pomlouvačný, obscénní, pornografický, rasistický, podporující násilí, diskriminační nebo hanobící;
  • byl nepravdivý nebo klamavý;
  • obsahoval nepravdivá skutková tvrzení;
  • se týkal zdravotních tvrzení;
  • porušoval nebo omezoval práva třetích osob, zejména autorská práva, práva k ochranné známce nebo jiná práva průmyslového vlastnictví a osobnostní práva třetích osob;
  • zahrnoval důvěrné nebo osobní údaje, jako jsou např. jména, adresy nebo telefonní čísla; byl technicky škodlivý, například by obsahoval počítačové viry, červy nebo jiné potenciálně škodlivé softwary nebo soubory;
  • zahrnoval nesmyslné řetězce znaků nebo písmen;
  • odkazoval na externí webové stránky;
  • uváděl konkrétní ceny;
  • přímo nebo nepřímo jmenoval konkurenčního soutěžitele, popřípadě zboží nebo služby konkurenčního soutěžitele.

Slevové kódy a poukazy


Slevový kupón je možné uplatnit v posledním kroku objednávky v sekci „Shrnutí objednávky“. Slevový kód je nutné vložit do příslušného políčka a potvrdit tlačítkem „Použít“. Systém následně potvrdí úspěšné uplatnění kódu, nebo informuje o jeho zamítnutí.


Pokud uplatnění kupónu neproběhlo úspěšně, zda je kupon stále platný. Při zadávání kupónů je nutné dodržovat malá a velká písmena. V případě dalších problémů se obraťte na náš zákaznický servis.