Váš internetový prohlížeč není podporován
Chcete-li správně zobrazit webové stránky, použijte jeden z následujících prohlížečů.Upozornění!Aktualizujte prosím svůj prohlížeč. Pokud budete s tímto prohlížečem pokračovat v dalším nakupování, nemusí být dokončení objednávky úspěšné.

Informace pro zákazníky

OPATŘENÍ A DOPORUČENÍ SOUVISEJÍCÍ S DŮSLEDKY ROZHODNUTÍ VLÁDY ČR


Milí zákazníci,

většina odběrných míst PPL ParcelShop je ale i nadále funkčních. Doporučujeme si ověřit aktuální situaci přímo na webu PPL zde.


Vracení zboží přes PPL ParcelShop funguje bez omezení, i zde je třeba zohlednit aktuální stav jednotlivých poboček. Lhůta pro vracení zboží zůstává 90 dní.


Aktuální informace k doručovacím službám České pošty naleznete zde.


Při volbě platebního způsobu naléhavě doporučujeme zvolit placení kartou. Omezíte tak blízký kontakt s řidiči. Pokud již zvolíte jako platební způsob dobírku, plaťte raději bezkontaktní kartou.


Děkujeme.